fbpx Skip to content

Aktywna na wakacjach? Wypróbuj nasz trening!

      Mamy lato – okres odpoczynku i wakacyjnych wyjazdów… O ile na co dzień udało Ci się już wyrobić nawyk systematycznych treningów, o tyle podczas urlopu trudniej o regularną aktywność fizyczną. A przecież chyba żadna z nas nie chciałaby stracić swoich z trudem wypracowanych efektów! 🙂 Oczywiście, nie należy również przesadzać w drugą stronę! Urlop ma być przede wszystkim czasem wypoczynku, o czym powinnyśmy pamiętać. Aczkolwiek troszkę poruszać się nie zaszkodzi… Zwłaszcza gdy w perspektywie mamy codzienną konsumpcję lodów i wylegiwanie się na plaży od rana do nocy.

Jak zatem zadbać o aktywność fizyczną w trakcie wakacji? Zwiedzając nowe miejsca na pewno wyrobisz więcej kroków niż zwykle i połączysz przyjemne z pożytecznym. Wypady w góry, wycieczki rowerowe, rolki, pływanie, łódka, kajaki, sporty wodne, badminton, gry zespołowe, itp. – opcji jest wiele. Być może uda Ci się swoją pasją do aktywności fizycznej zarazić swoich znajomych! 😀

Jeśli jednak Twoje towarzystwo woli leżeć plackiem na plaży i jest oporne na wszelkiego rodzaju namowy, zawsze możesz zrobić trening sama, z ciężarem własnego ciała lub gumami oporowymi – w dowolnym miejscu i o każdej porze! My proponujemy jednak wykonać go przed południem ponieważ w ciągu dnia, gdy już nieco się rozleniwimy – zaczynamy szukać wymówek, a tego chcemy uniknąć! Jeśli trening zrobisz rano – przez resztę dnia, bez wyrzutów sumienia będziesz mogła oddawać się błogiemu lenistwu. 🙂

Poniżej udostępniamy przykładowy plan treningowy do wykonania w domu, bądź w plenerze. Ale zanim to nastąpi przypominamy, że…

W Krakowie od czerwca do końca września organizowane są plenerowe treningi w parkach. YouCan Studio prowadzi je w parku Jordana. Zapraszamy wszystkie krakowianki oraz osoby przyjeżdżające do Krakowa na wakacje! Wystarczy zabrać ze sobą wygodny strój i butelkę wody, a o Twoją formę i pozytywną energię zadbamy My! Kliknij w poniższy obrazek, aby przenieść się do wydarzenia na Facebook’u i poznać szczegóły!

WTOREK 10:00 – AKTYWNA MAMA – PARK JORDANA

ŚRODA 18:00 – POWER TRAINING – PARK JORDANA

CZWARTEK 10:00 – AKTYWNA MAMA – PARK KROWODERSKI

 

A oto nasza przykładowa propozycja treningu:

1) ROZGRZEWKA
30s – trucht w miejscu
30s – skip A
30s – pajacyki
30s – bieg w podporze
(Całość powtórz 3 razy.)

2) OBWÓD
Przysiady x15
 
Pompki w oparciu o ławeczkę x12

 
Zakroki z podniesieniem kolana do góry x12 (na nogę)

 
Pompki odwrotne x12

 
Burpees x15

 
Plank 30s


(2 minuty przerwy.)
Całość powtórz 3-4 razy.

3) STRETCHING
Stretching

Do zobaczenia! 🙂

Autor: Kasia Wolna, Katarzyna Krauzowicz, Aneta Kłaczkowska

kasiaW

Kasia
Aneta_blog

Published inTrening