Skip to content

Zdrowe nawyki od YouCan Team

Zdrowe nawyki – to drobne zmiany, które konsekwentnie wdrażane w życie, mogą stać się częścią naszej codzienności!
Pamiętacie cykl postów „Zdrowe nawyki od YouCan Team”? W tym artykule chciałybyśmy podsumować całą akcję i uświadomić Wam, że tak naprawdę nie wiele trzeba, aby „żyć zdrowo”!
7 prezentowanych przez nas zasad podpowie Wam – na czym warto się skupić i dlaczego, oraz jakie będą korzyści z zastosowania się do owych wskazówek!    
Każda z nas włożyła w powstanie tego posta cząstkę siebie.
Chcemy poprawiać jakość Twojego życia nie tylko poprzez treningi, ale również poprzez edukację! Tym razem przypominamy Ci o sprawach niewielkich – aczkolwiek szczególnie istotnych.
Oto 7 rad dla Ciebie, aby żyło Ci się lepiej 🙂

 

1. Kasia Sikora – PIJ WODĘ Z CYTRYNĄ
Rano ciepła woda z cytryną pobudza nasz organizm do całodniowej pracy, wspomaga oczyszczanie z toksyn
i dodaje energii! Nie masz czasu napić się jej z rana? Zalej cytrynę wodą wieczorem, a rano wystarczy, że dolejesz do niej trochę ciepłej wody.

 

 

2. Sylwia Ryś – ĆWICZ REGULARNIE
„Mój zdrowy nawyk to trening w godzinach porannych! Nic nie dodaje tak energii i chęci do działania na cały dzień, jak poranna dawka ruchu! Poza tym, rano jest mniejsze prawdopodobieństwo, że coś pokrzyżuje mi plany lub po całym dniu pracy już się nie zmobilizuję i odpuszczę.
Ale… nie ważne, o której ćwiczysz – niech to będzie regularne i stanie się przyjemnym nawykiem! Trzymam za Ciebie kciuki! Powodzenia!”

 

3. Asia Hoszowska – ROZCIĄGAJ CIAŁO, WYCISZAJ UMYSŁ!
„Przynajmniej raz w tygodniu znajduję godzinkę dla siebie i poświęcam ją na rozciąganie całego ciała. Pomaga mi się to zrelaksować i czyni moje ciało bardziej elastycznym i sprężystym. Ponadto rozciąganie zwiększa zakresy ruchu, zmniejszając przy tym ryzyko kontuzji, a Yoga jest wspaniałym ćwiczeniem pokory – progres nie pojawia się od razu, każdy jest inny i w swoim własnym tempie robi postępy.”

4. Jola Kotulak – ODPOCZYWAJ!
„Moim zdrowym nawykiem jest odpowiednia ilość snu i odpoczynku. Staram się codziennie przesypiać około
8 godzin (najlepiej o regularnej porze). Ważne jest także zadbanie o odpowiednią higienę snu! Przed pójściem spać wietrzę swój pokój oraz wyciszam organizm. Polecam niezajmującą książkę, spokojną muzykę lub po prostu wyłączenie telefonu i zapomnienie na chwilę o troskach dnia codziennego.
Dzięki odpowiedniemu wypoczynkowi mam więcej energii do działania, większą koncentrację i lepiej
radzę sobie ze stresem.”

5. Karolina Jarosz – DOCENIAJ MAŁE RZECZY!
„Moje zdrowe nawyki dotyczą nie tylko ciała ale też głowy. Codziennie przed snem spisuję listę rzeczy, za jakie jestem w danym dniu wdzięczna. Każdego dnia znajduje się kilka nawet malutkich rzeczy, z których warto się cieszyć. Ten mój rytuał poprawia humor, uspokaja i jednocześnie poprawia jakość snu. Polecam wypróbować.

 

6. Aneta Kłaczkowska – RÓB 10 000 KROKÓW DZIENNIE!
„Moim zdrowym nawykiem jest robienie 10 000 kroków dziennie. Taka ilość kroków może uchronić nas przed
nadmiernym przybieraniem na wadze, chorobami, a także wpłynie dobrze na nasze samopoczucie poprzez odpowiednie dotlenienie mózgu. Osobiście korzystam z opaski mierzącej kroki.
Wiem, że w ciągu tygodnia, gdy pół dnia spędzamy w pracy,  10 000 kroków może być nie lada wyzwaniem!
Jak ja sobie z tym radzę? Jeśli w trakcie powrotu z pracy nie mam zrobionej wystarczającej ilości kroków – to wysiadam z autobusu 1/2 przystanki wcześniej i resztę drogi pokonuje pieszo.”

7. Kasia Wolna – POSYŁAJ UŚMIECH!
„Kiedy jesteśmy szczęśliwi – stan ten objawia się na naszej twarzy jako uśmiech. Co ciekawe, podobno
im więcej się uśmiechamy, tym szczęśliwsi jesteśmy! Róbmy to więc bez ograniczeń!
Spraw, by uśmiech stał się Twoim nawykiem! „Posyłając uśmiech” nic nie tracisz, a możesz zyskać
przychylność oraz sympatię wszystkich naokoło! Weź przykład ze mnie i spójrz na świat przez różowe okulary!
Posyłam Ci swój uśmiech! Podaj dalej!”

Życzymy Ci powodzenia w wdrażaniu w życie powyższych nawyków.

Wierzymy, że ich konsekwentna realizacja przyniesie Ci poprawę zdrowia, kondycji i samopoczucia!  🙂

Autor: YouCan Team

Published inBlog